Cause none of us thought it was gonna end that way

Hur kommer det sig att det var så många som kolla bloggen igår? Ja men det var ju bra haha :)
Just nu sitter en jäkligt trött Hannah vid datorn, ska strax tvätta bort sminket och sen lägga mig och
kolla på någon film tror jag. Dansen var huuuuur rolig som helst idag, och jag blev självklart så jävla taggad
på en gång när vi börja dansa. Och idag gick det så jäkla bra för mig, så jag är lite små stolt. Finns det något roligare än att dansa? Nej, för det finns det inte !

Imorgon är det studiedag, och det menas att vi är lediga! Hur gött som helst .
Ska sova riktigt länge imorgon har jag bestämt, och då ska den här jobbiga huvudvärken vara borta också.
Och på kvällen blir det bio med Tina och Annie, vi ska se "I rymden finns inga känslor" den verkar jätte mysig. Vet inte riktigt när vi åker in till stan, men ett tag innan bion skulle jag tro. Har dock inga pengar... så det är ju lite törligt. Men men , får ta och tänka på att jag får min Iphone snart och det kostar ju lite + att jag betalat biljetten till idol nu!

Godnatt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0