16:24

Hur gick det egentligen med pluggandet? Jo det gick åt helvete. Fast njae inte riktigt . Har skrivit lite faktiskt, men jag tänkte "vad håller jag på med? det är lördag" och då ska man ju inte sitta inne och plugga. Men på en söndag kan man ta och göra det, så imorgon skriver jag klart det där!

Har precis blivit klar, eller ah har varit det ett lite tag men har små städat lite!
Så nu snart ska jag iväg och möta Tina, tror jag tar med mig kameran idag faktiskt.
Har dock inte alls mycket batterier kvar, men ska se om vi hinner ta några kort :)
Ha det bäst, puss

Har jag tur så får jag min Iphone 4 nästa eller näst nästa vecka!
Julia har redan fått sin, fuuuuuuuusk :(


Vi bjuder på den. Mitt hår är så jävla äckligt just nu ... måste klippa det och typ ah jag vet inte
vad jag ska göra för att bli nöjd med det. Brukar aldrig va nöjd med mitt hår!

Kommentarer
Postat av: Julia

Gissa vart jag kommenterar ifrån just nu? ;)

2010-09-19 @ 08:47:24
Postat av: Julia

Gissa vart jag kommenterar ifrån just nu? ;)

2010-09-19 @ 08:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0