But you're the one that makes my heart beat faster

Hej kära bloggläsare!

Började sent idag, vilket som var skönt även fast jag var sjukt trött imorse. Det vi gjorde först var att spela brännboll, sen var so:n och matten inställda. Så vi hade typ tre timmars håltimme, då åkte jag,Robin och Moberg hem till honom. Vi spelade tennis och jag ägde ut dom så jävla hårt. Efter det så skulle vi till folkets hus och kolla på en sak. Men ja, sen slutade vi. Så liksom dagen har varit hur lugn som helst. Gud det är sista dagen imorgon, känns helt sjukt. Allt har gått lite för fort nu på slutet tycker jag.

När vi slutat och sånt där så gick jag,Tina,Patrik och Nygren till Ceylan och åt pommes frites . Jag blev besviken för det är inte lika gott som det har varit där. Men det sa jag efter jag ätit upp allt, haha. Vi gjorde inte så mycket mer. Och till slut så blev det bara jag,Tina och Patrik. Vi har pratat en massa och så! Sen blev det självklart att hoppa på studsmattan. Och vem kommer inte då tro? Jo lilla Liam, så han hoppade med oss. Jag och han brottades. slog mig i ansiktet och grejer gjorde han, galen pojke. Efter ett tag så gick vi ner till centrum och köpte dricka och sånt. Då såg vi Martin så vi stod och snackade med honom ett bra tag, söt pojke det! :)












Söta eller vad? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0