29 Juni

hej hej !

Har mina söta läsare haft en bra dag? Det har jag haft kan jag säga er. Mötte Tina och vi tog bussen till stan. Vi kände oss as coola för att vi skulle åka till bomstad.Vi stod och kolla när bussen skulle gå...och vi bara "eh vilken buss ska vi ta?" Haha det börja verkligen bra för oss. Så vi typ dog för att vi inte visste hur vi skulle ta oss dit. Men vi gick först och köpte oss lite att äta. Jag tog upp en pastasallad så var tydligen locket löst så där stod jag
i affären och råkade hälla ut as mycket pastasallad, ja det börjar riktigt bra som sagt (y). Sen såg vi vilken buss vi skulle ta, vi blev lyckliga då. Sen såg vi att det var en halvtimme kvar tills den gick, då blev vi mindre lyckliga. Men vi satte oss och chillade lite så det var ju lugnt. Sen kom bussen och vi kom på att vi kunde köpa mcdonalds och ha med oss haha. När vi var framme tänkte vi "vart fan är patrik och nygren?" Vi skickade många sms och så. Men dom svarade inte. Så vi tänkte äh vi går väl i och badar då. Sen när vi hade badat ganska länge så kommer dom och säger "vi satt där borta och kolla på er" HAHA fyfan. Men vi badade och hade det trevligt. Jag och Tina äger på att stå på händer, Patrik och Nygren  får något damp innan dom kommer ner i vattnet..stackars pojkar men jag tycker om dom ändå. Sen när vi skulle upp så började Nygren och Patrik kasta bajs på oss..fast nä det var sand. Så jag fick lite panik, jag var FULL i sand. Sen gick jag och Tina upp och chillade. Vi gick ner och bada en gång till, fyfan va gött det var då det var en aning varmare i vattnet. Var så jäkla kul, Tina dog när jag sa massa roliga saker precis innan hon skulle dyka. Så hon typ fick 3476376 liter vatten i sig haha och det lät väldigt roligt.

Vi åkte hem typ vid halv sex eller något sånt tror jag det var. Vi åkte hem till Tina och sminkade oss. Ser as kul ut när man tar på foundation, man ser ut som ett spöke ;o haha. Sen vidare hem till mig så jag fick äta och sånt. Vill ni veta hur smart jag är? Jag köpte en chips påse förut. Sen ångrade jag mig att jag köpte den för jag ville verkligen inte ha chips längre, utan det var choklad jag ville ha. Så min bror fick den för femton kronor, haha så jag och Tina gick och köpte choklad (y) Sen spela vi kort och dampade sönder han jag säga er. Ni som inte har sett när jag och Tina är som roligast tillsammans har missat något JÄVLA stort. Studsmattan var nog bäst, ni ska se hur duktig jag är när jag dansar för Tina. Hon är nog lite kär i mig..för visste ni en sak hon betalar mig för att va med henne :) gulligt va?

Tack för dagen bäst!


Jag tror jag och Tina har likadan mobil..men jag är inte säker.


Kommentarer
Postat av: Tiiina

hahah så jävla roligt när jag typ dog, så det kom liiite dricka på ert golv.. hihi.

Jag betalar för mer än det (a)

2010-06-29 @ 23:43:20
URL: http://tinagriberg.blogg.se/
Postat av: Karin

LÅter som en härlig dag!



kram;)

2010-06-30 @ 17:34:04
URL: http://karingunnarssons.blogg.se/
Postat av: Sara

Sån mobil har jag också, fast vit! :D

2010-06-30 @ 20:01:08
URL: http://telmarine.blogg.se/
Postat av: Trude

Sån mobil har jag med, i svart (:

Fast jag använder mer min andra mobil, en typ samsung corby (:

2010-06-30 @ 20:45:25
URL: http://baratheas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0