Cause I wish you were here

Hej på er!

Jag får väl ta och berätta om igår idag istället då, eftersom jag inte orka blogga igår. Vid fem i ett tror jag det var så stack jag och Tina in till stan. Inne på HM kan allt hända, och det hände en sån jävla rolig sak haha fyfan va man skratta. Vi stod i kö för jag skulle köpa en klänning där ifrån. Då sitter det ett barn med en pruttkudde på golvet och ser as glad ut, sen börjar hon sätta sig på den där pruttkudden och ja då fattar ni vad som händer, det kommer pruttljud. Alla tänkte först va fan är det som låter? Och jag och Tina stod och typ skratta ihjäl oss. Sen så såg alla vad det var, att det var den där tjejen på pruttkudden. Till slut kunde inte dom i kassan hålla sig, och jävlar vilket skrattanfall dom fick, sjukt kul var det iallafall haha! Senare kom Patrik och Nygren in till stan också. När vi skulle åka hem till slut så fick vi stå och vänta på bussen i typ evigheter. Patrik och Nygren hade damp, det gillar vi "tina tina tina tina tomas" . Jag köpte mig två klänningar,jeansshorts,ett linne och ett par skor! Är jätte nöjd. Kommer bilder på det jag köpt lite senare idag, men nu har jag inte tid att ta kort på det.

På kvällen kollade vi på film också, det var riktigt mysigt. Vi kollade på en film jag sett förut The Final. En mycket sjuk film, kunde du sova Tina?. Ja men dagen var as bra. :)

Nu ska jag ta och göra mig i ordning. Sen kommer Tina och då tror jag att vi ska baka eller något sånt. Också ska vi nog ta och göra upp lite mer inför nästa vecka. För någon dag under nästa vecka ska vi nog till Sunne, Vad ska vi göra där? Det får ni ta och klura på ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0