Svar på tal!


"Har du bytt blogg för att du inte gillar Johan längre?"

SVAR: Om jag hade gjort det så hade jag faktiskt berättat det.
Och nej, jag har verkligen inte slutat gilla Johan.
Han är där emot riktigt jäkla saknad. Jag tänker mycket på dom dagarna
som jag träffade honom. Minnen, riktiga härliga minnen.
Något som man längtar riktigt mycket till är när Johan släpper sin andra skiva.
Fatta när man får reda på vilket datum den släpps. Åh vilken lycka.
Hoppas det är snart..riktigt snart!

Om en vecka var det där exakt ett år sen!
Herregud...allt går så himla fort. Den dagen var jag som lyckligast ♥


Kommentarer
Postat av: Michelle<3

va du tsm me johan palm? :O fett nice isf ju

2010-06-09 @ 19:38:40
URL: http://diidaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0