jag hör vad du säger, men jag undrar om du är sann.


Jag känner faktiskt att det blev roligare att blogga när jag fick ny blogg? Hm...hur kommer det sig egentligen? Jag hade ju en tanke om att det kunde vara därför. Men jag har ingenaning om varför. Kan ju va för att jag har en annan design på bloggen också, den är ljus och får en piggare på något sätt haha.

För några dagar sen tänkte jag inte så mycket på att det är snart sommarlov.Eller jo, men jag kände liksom inte speciellt glad över det. Jag vet inte varför. MEN idag, kom sommarlovs känslorna fram minsann, jag är as taggad inför sommarlovet. Den här sommaren ska bli den bästa, det MÅSTE den bli! :) Ska väl inte göra något speciellt under sommaren som jag vet nu. Men det blir ju självklart att vara med dom underbaraste jag vet, vara ute sent på kvällarna, varma varma sommarkvällar ♥ Gud jag log som bara den när jag skrev detta haha.
Har ni några planer inför sommaren?

Imorgon börjar jag 10.15 hur gött är inte det? sen så har vi typ en lektion och efter det lunch. Och efter det skulle vi till folkets hus och kolla på något. Efter vi slutat blir det att va med Tina,Patrik och Nygren!  Kameran ska med, så bilder kommer. Det kan jag nästan lova er :)


Ja. då tänker ni varför lägger hon upp en sån här bild?
Jo det var såhär..jag skulle bevisa för Patrik att jag kunde stå på händer
på asfalt också, ni ser ju att det gick eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0