Ingen Salem al Fakir imorgon!

Vet ni hur förbannad jag blir på sånt här? På Salems hemsida så stod det och det har det gjort i typ en månad nu att han ska sjunga på blue moon bar klockan 20.00 och att det är  för ALLA åldrar! Men på blue moon bars hemsida kom det upp för någon dag sen att han ska spela där 23.00 och då är det alltså åldergräns där. Jag blev en aning förvirrad och mejlade dom. Och ja, dom sa att det var 23 årsgräns!
FYFAN va jag blev arg. Ville verkligen se honom ju!




JUST DET! Jag måste säga också att det är väldigt många som har frågat samma frågor på min frågestund. Och jag svarar ju inte på samma frågor typ 5 gånger. Så jag länkar den som frågade den frågan först. Men jag väntar med att svara på frågorna, för jag vill ha lite fler frågor! Så kom igen, fråga allt möjligt :)

Kommentarer
Postat av: quynh foto & vardag!

hur länge har du bloggat? :D

kan du länka min blogg?;)

2010-06-11 @ 19:43:52
URL: http://quynhspicture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0