23:55


Dagen har varit riktigt bra. Tina kom till mig och ja, vi kollade lite på bröllopet. Kan inte fatta det själv riktigt haha. Men det var väl fint..eller något sånt. Jag satt och kolla på vad människorna gjorde som satt där i kyrkan till slut bara "ÖJ va fan gör hon? hon petar sig fan i näsan" Det tyckte jag typ var as kul. Sen blev vi sugna på godis, så vi cyklade ner till ica och köpte det. Sen cyklade vi runt och räknade flaggstångar haha vilket liv man har. Sen vidare hem till Tina vi spelade ett as roligt spel vilket jag inte vet namnet på, och jag ägde ut Tina så jävla hårt så ni anar inte. Sen var vi hos mig för jag skulle äta, sen vidare till Tina igen. Så tänkte vi att vi skulle läsa gamla blogg inlägg från min gamla blogg. Så det gjorde vi, och åh så kul det var. Vilka roliga minnen man har alltså! Helt sjukt.

Nu har jag kommit hem, vilket ni kanske fattar. Ville bara säga det. Och jag är så äckligt sugen på pepsi, finns det någon pepsi hemma då? NEJ det gör ju inte det. Gud , det är nu man vill skjuta sig i huvudet eller hoppa framför ett tåg. Ge Hannah pepsi!!!! Jag ska lägga mig och kolla på film nu tror jag. Om jag orkar, vadå om jag orkar? Man brukar ju orka se på film. Jag använde orka lite fel nu tror jag. Eller gjorde jag? Någon som märker att Hannah är extremt flummig? Åh ja, det är hon. Då är det jäkligt kul att prata med henne, så passa på att vara sociala med henne. Ni ångrar er annars hoho.

Nej men seriöst nu ska jag vara lite seriös. Men jag har ju ingenting mer att skriva så då märker ni inte om jag är seriös eller inte, haha erkänn nu skratta alla mina bloggläsare...och fatta va MÅNGA som skratta då! :D

Fast Just det. Måste säga en sak också, Har fått många kommentarer som ni frågat om jag och Johan Palm har varit tillsammans. Och ah då måste jag fråga en sak, vart får ni det ifrån? Nej jag och Johan har verkligen inte varit tillsammans. Jag känner inte ens killen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0