15 Juni


Godmorgon på er!

Är det sol hos er? Här är det iallafall det, och det är hur gött som helst :) Natten var otroligt jobbig. Min hals gjorde så himla ont och jag börjar bli förkyld också. Så jag har typ vaknat hela tiden under natten.
Och frusit som bara den, fast samtidigt svettats. Men nu har jag druckit lite te, så det hjälpte lite. Också halstabletter knarkar jag! Nu ska jag ta och göra mig i ordning, sen så blir det att va med Tina :)
Och lite senare kanske vi är med några mer. Men jag bloggar senare, kram ♥

Kommentarer
Postat av: C:an

här regnar det D:

fast det är ändå soligt :o



allt bra med dig? ^^

2010-06-15 @ 17:17:39
URL: http://candycaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0