Varför är det så jobbigt att komma på en rubrik för ?


Hej på er. Dagen har varit väldigt väldigt bra, dagarna med en sån himla bra bästavän kan ju liksom inte bli dåliga. Vi åkte och badade , och jäklar så gött det var. Det roligaste var nog "Va fan , jag simmar ju som en hund" Så blev det knäpp tyst och jag och Tina kollade på varandra och skratta haha, bara vi som fattar våran otroligt roliga humor! :) Sen så blev det hem till henne och äta. Sen vidare hem till mig, vi satte och precis i soffan as trötta och kom på att vi skulle hem till Tina och hämta hennes kontroll sak till nintendo wii . Så ja , då var det bara att cykla iväg igen. Så vi spelade hur länge som helst, vi var en aning aggresiva kan jag säga er. Sen på kvällen så åkte vi och köpte pizza, så vi satt och tryckte som bara den (y) eller ah , jag gjorde ..... haha .
Sen blev det studsmatta såklart! Så ja,  tack för dagen min bästa .


Ah men , hur coolt är inte det där då? Ni skulle bara se mig cyklandes med det där .





♥    det är något med tungor alltså  .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0