And I know that you'd be here right now If I could let you know somehow



Det är jäkligt coolt att jag vågar ladda upp en sån här bild på mig själv. Jag har ganska jämna tänder ändå, men jag hatar dom. Jag hatar verkligen att le med tänderna på kort. Så det är inte liksom ofta jag gör det... vet inte varför jag gör det på kortet. Jag var nog extremt glad eller något. Men man får väl bjuda lite ibland, en lite annorlundare bild på Hannah Hamberg .

Men iallafall, jag sitter här och har extremt tråkigt om ni ville veta. Jag vill spela wii men vardagsrummet är tyvärr upptaget , inte kul. Jag kan fan inte sova längre, eller jo. Men om jag skulle gå och lägga mig nu så tar det typ 3 timmar för mig att somna. Jag ligger och tänker på allt möjligt så jag kan inte sova. Det är sjukt jobbigt vill jag lova, men sen på morgonen kan jag sova hur länge som helst. Som igår då sov jag till halv två, trodde min mobil lura mig som jag trott den gjort flera gånger. Men den här gången lura den mig inte...igen.

Imorgon blir det att va med sötnosen Tina! ♥ Har ingenaning om vad vi ska göra än, eller jo massa kort ska vi försöka ta. Ny header är jag så jäkla sugen på, så vi måste verkligen ta bra kort. Men jag bloggar när jag vaknar och så imorgon. Ska verkligen försöka blogga mer nu. Kram på er !


Kommentarer
Postat av: jessica

Otroligt fin bild!

2010-07-10 @ 13:05:54
URL: http://rockingtheshades.blogg.se/
Postat av: J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

Hejsan!

Förlåt om jag stör en sådan dag men skulle vilja be dig om en lite tjänst.

Undrar om du skulle kunna hjälpa mig att vinna en systemkamera på en hemsida.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=5866



Där är länken till hemsidan och min bild kommer upp om du trycker där.

Du är verkligen guldvärd om du gör det för mig.

Massor av underbara kramar till dig

2010-07-10 @ 16:36:09
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0