Och när jag tänker efter såhär långt efter så kan jag se hur fel det blev .


Hej på mina söta läsare! ♥ Hur har eran dag varit? Min har varit mycket bra . Tina kom hit och så gjorde jag mig i ordning, sen stack vi hem till henne för hon skulle äta. Sen vidare till mig då blev det wii spelande, vilket vi tycker är gryyyymt kul! :D Vi spela ett dans spel, vi äger på det . Bara så ni vet liksom. Vi var även på ica, vi skulle ju chilla där om vi såg den snygga killen, var han där? Nej . Otur man kan ha liksom! Vi har även busat med liam, spottar gör han på en fyfan haha. Ah men nu är det såhär att Hannah är en aning hyper här, tina sitter bredvid mig för hon ska sova här, suuper mysigt alltså! Och ja, jag kanske ska säga varför jag är så himla hyper, imorgon är det ju rix fm festivalen så det blir att se Eric Saade för andra gången, det gillar jag väldigt mycket. Trodde inte jag skulle vara såhär glad för det faktiskt . Så det blir jag,Tina,Annie,Tobias och Cia . Ska bli grymt kul! :) Många bilder kommer, det lovar jag . Men nu ska jag och Tina lägga oss och kolla på film. Behöver jag säga vilken film vi ska kolla på? Neej, tänkte väl det :)





Kommentarer
Postat av: pinja

fins bilder!

2010-07-22 @ 02:35:57
URL: http://piinja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0