"Jag råka glömma svara"

Härlig dag det har varit idag! Var som sagt och badade förut, kommer extremt mysiga bilder från det. Sen åkte vi hemåt , då satt vi och nörda lite super mario men jag blev lite sur på det där jävla spelet ska vara så himla svårt att klara endel banor. Lite senare hyrde vi film och köpte chips,dipp och choklad.Och för att få ihop pengar till det så pantade vi flaskor. Och fyfan, är nog det hemskaste jag vet . Hatar att stå och panta, man känner sig fattig haha . Vill ni veta vad vi hyrde? Vi hyrde självklart Hannah Montana , Vi gillar det väldigt mycket ska ni veta. Vi trodde vi inte hade sett så många avsnitt av det som var på säsong 3 volym 1 . Men vet ni vad, vi hade sett allihop haha. Så nu väntar vi på volym 2 ! :) Visst är vi söta? Haha . Tinas flakcykel "Sten" som vi kallar den, har fått punka. Jag och Tina blev deppiga, seriöst alltså ..

Tack för dagen bäst .

















Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejsan. Jag är med i en tävling och tävlar om att vinna en reflexskärm. Jag vill så gärna vinna! Så jag skulle bli jätteglad om du röstade på mig här: http://eexx.blogg.se/2010/july/utkast-juli-14-2010.html , bild nummer 6 :) skulle verkligen vara jättesnällt!



Förlåt om du tycker jag är jobbig då kan du bara ta bort kommentaren :)

2010-07-15 @ 11:02:50
URL: http://livetsomhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0