Jag får ta och skärpa mig nu alltså...

Förlåt , jag är världens dåligaste bloggare. Men det ska bli ändring på det nu!
Men jag gillar inte att blogga när jag inte har några bilder faktiskt, inläggen blir så himla tråkiga när det inte är bilder med tycker jag. Och idag skulle jag ju utse vinnaren av "veckans sommar bild" Men det tar jag imorgon kväll istället, orkar verkligen inte det just nu. Pappa köpte en Nintendo wii igår också, har haft en förut men sålde den för när jag hade den fanns det knappt något spel, så jag tröttnade. Men nu har det ju kommit en hel del spel och sånt, så han köpte en. Så jag är helt nörd i Super Mario galaxy två, får seriöst damp anfall när jag inte klarar en bana haha. Men det händer ju inte ofta, eftersom jag är så jävla bra på det :) .

Nej nu ska jag kolla resor med familjen, vi ska nämligen utomlands i slutet på augusti. Hm...vart är det jag ska egentligen? Det säger jag när det är bokat och klart , tror vi bokar idag. Eller så blir det imorgon. Så jävla glad är jag, älskar att åka utomlands ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0