I could honestly say you've been on my mind since I woke up today


Alltså . Vad jobbigt det ska va med att börja ett inlägg, jag sitter alltid och funderar över om jag ska skriva "hej" eller om jag ska bara skita i det . Nu ska jag vara tuff och inte säga hej.

Jag har sovit väldigt få timmar i natt, gick och la mig vid fem ungefär. Satt och pratade med Patrik och Martin, trevligttrevligt. Fast Martin var dum mot mig först...sen blev han snäll då blev man glad. Och jag var ju otroligt snäll tillbaka (a) hihi .

Men iallafall. Vad händer idag då? Jo min pappa fyller år idag, så grattis till honom! ♥ Han fyller bara 35 år, så ung pappa har jag ju ändå! Så när mamma slutar så ska vi någonstans och äta. Så det blir väl trevligt . Och nu när jag pratar om att vi ska åka och äta någonstans, då kom jag på hur jävla hungrig jag är. Så jag ska äta något nu jag, det måste ni ju veta .

Jaa jag bytte bild. Märkte att den andra var extremt ful .

Kommentarer
Postat av: caroline

kul att du är med:D

2010-07-18 @ 12:29:12
URL: http://carolineklunds.blogg.se/
Postat av: C:an

OJ VAD UNG PAPPA DU HAR :O

själv ska min fylla 50 nästa år x)

och jättefin bild på dig! :)

du ser äldre ut ^^

2010-07-18 @ 13:42:12
Postat av: pinja

fin bild! :)

2010-07-18 @ 22:24:09
URL: http://piinja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0