Hej alla mina 7634634 tusen bloggläsare.


Har haft en sjukt mysig dag med min bästavän! ♥ Vi har tagit massa kort. Dom sista korten som blev tagna så var vi extremt flummiga. Tinas min när hon pratade i telefon med sin mamma, HAHA ja vi dog lite så jäkla söt är hon! Vi har spelat Mariokart som bara den, hon vann ALLA gånger. Så jag blev as arg. Inte nog med det, vi spelade kort förut också. Tror ni inte hon vinner alla gånger då eller? Elak är hon :( Jag kom på att jag ville ha coca cola vanilj så vi åkte till Coop, fanns det kvar några eller? Nej...det gjorde det ju dock inte. Kändes som ett slag mot ansiktet när jag fick se detta, Tina skrattade på som vanligt. Jag och Tina skickade iväg våra anmälningar till dansstudion nu också (y) Ska dansa Street och Jazzfunk. Aldrig att jag dansar på dancing team längre, borde ha slutat för länge sen egentligen. Anledningen till att jag var kvar var att Elin kom, men nu har hon slutat så nu jäklar blir det att dansa på dansstudion. Ganska dyrt ändå, 2800 kr för en termin. Men men, inte jag som betalar! :) Ska bli så jäkla kul, är extremt taggad ska ni veta. Var ett tag sen man dansade nu ju.

Nej, nu orkar jag inte blogga mer. Men tack för dagen sötnos, jag gillar dig myckeeeeeeeeet!



Kommentarer
Postat av: pinja

härlig header! :)

2010-07-11 @ 11:25:18
URL: http://piinja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0