Ah men Hannah är uppe .

Där ser man, Hannah Hamberg är fortfarande uppe. Okej, har varit uppe vid den här tiden typ i två dar , det är ju ganska coolt ändå. Sitter och pratar med Martinh och Patrik. Det är lika trevligt som det alltid brukar vara. Somnade till en gång förut faktiskt, men sen blev jag pigg och nu är jag pigg. Fast , jag har lovat min käre vän Tina Griberg att jag skulle lägga mig tidigt..ah jag ska inte lova saker jag alltså. Förlåt Tina, men jag lovar att gå upp tidigt för jag är världens bästa! hihi . Nej men jag känner att jag är trött nu, fast nej ja skoja . Ska va med Tina imorgon, vet inte vad vi ska göra. Har en känsla av att vi kommer nörda wii och typ gnälla . Nej jag vet inte hihi jag ska nog sova nu jag. Börjar bli flummig , inte okej .

Fan va tråkiga inlägg jag gjort idag, det är verkligen INTE okej .





Kommentarer
Postat av: Alexandra

vill du köpta kläder eller sko hos mig så är det bra att titta i mitt blogg. kram <3

2010-07-20 @ 12:01:06
URL: http://alexandraburakhon.blogg.se/
Postat av: Sara

Njut av sommarvärmen så länge den varar :D

2010-07-20 @ 21:37:25
URL: http://shaawty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0