6 Juli

Hej på er! :)

Varje dag på sommarlovet så har jag vaknat sent och jag skulle kunna sova ännu längre, jag tycker det är liksom as svårt att gå upp vid elva-halv tolv men jag tvingar mig själv, kan fan inte sova bort dagarna ju.
Men jag ska strax göra mig i ordning, sen blir det Tina! Henne har man saknat. Vi ska köpa jordgubbar och choklad som vi sen ska smälta och doppa i, hur gott som helst! Vi gjorde det förra året också, då satt man och lyssna på Johan palm och spelade kort. Det var på den tiden jag bara pratade om honom, hur stod folk ut med mig? Ärligt talat alltså. Ja ja, jag vill bada idag. Men det kan jag inte, inte Tina heller. Ja men det var ju bra att båda inte kan det haha. Ska ta och ladda kameran, fast den är nog laddad. Men ska försöka ta lite bilder idag, så det kommer nog lite bilder sen om ni har tur! :)


Denna vackra bild är tagen för mer än ett år sedan.
Charmigt tycker jag. Fina solglasögon också, åhja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0