13 Juli

Hej bloggen . Somnade typ halv fem och gick upp nio för jag skulle med mamma till bergvik, köpte present till pappa eftersom han fyller år på söndag. Så jag var extremt trött kan jag ta och säga er. Så nu skulle jag kunna lägga mig ner och somna , fast det vill jag inte göra. Den här dagen kommer nog bli så jävla seg. Har ingenting att göra. Och vädret är ju så jävla dåligt också, det gillar inte jag. Mina tremänningar är i och för sig här , men lilla Liam är ute och hoppar studsmatta. Hoppade lite med honom förut , men eftersom jag är så jävla trött så orkade jag inte hoppa mer. Han kommer väl in snart antar jag, ska fråga honom om vi ska lägga oss och kolla på film. En animerad film på svenska, annars skriker han och säger att dom pratar helt fel. Fast jag är nog för trött för film, jag lär somna då. Ja , vi får se vad jag gör .




Kommentarer
Postat av: Safira sheikh

Fin blogg!



http://smekizz.blogg.se

2010-07-14 @ 19:58:41
URL: http://smekizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0