The comfort in your voice Is all I ever need to hear

 H e j s a n .

Har ni haft en bra dag eller ? Ja min dag har väl varit rätt okej ändå. Skolan gick fort.. om jag tänker efter kommer jag knappt ihåg vad vi gjorde i skolan. Ja just det, idrotten var jag med på vilket som är as tufft att jag var. Haha fick lite panik innan svenskan, Kenny drog mig i benen så jag liksom åkte på rumpan i korridoren.. så tänker Moberg öppna dörren och dra ner mig från trappen, så jag typ fick panik och sprang där ifrån haha . Just det, jag och Julia var och torkade borden i matsalen också .. asså det var fan hemskt. Och det blev inge bättre av ett vissa personer la MOS över typ hela bordet, fyfan va äckligt. Jag la handen i det också, ja men det är bra (y) Imorgon har jag bara en lektion, slöjd . Efter det ska jag och Julia stå i cafeterian ! Haha undra hur det kommer gå. Det får man ta och se helt enkelt !

När jag kom hem från skolan idag så blev det att städa lite och börja packa kläder. Shit vad svårt det är att packa ändå, jag vet inte vad jag ska ta med riktigt ... tror jag kommer ha med fem klänningar, nio linnen och tre-fyra shorts. Kanske lite mycket linnen ... men ah får se hur det blir haha!

Imorgon är det dans igen, och nu blir det street! Ska bli grymt kul. Är hur taggad som helst, har dock världens träningsvärk men det är gött det haha . Nej nu ska jag läsa lite bloggar sen lägga mig, är jätte trött.

Kram på er ! ♥
f a n  v a  j a g  s a k n a r  d i g .


Nalle puh ♥ hihi vadå söt ?
Bilden är tagen från Karlskoga, när jag och Tina var och såg Darin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0