Do you remember, we were sittin' there, by the water?

Är det någon mer än jag som tycker att sommarlovet har gått så jäkla fort ?
Det är ju helt sjukt alltså va fort det har gått. Kändes som det var igår jag sa hejdå till alla, fast ändå inte. Kommer kännas så konstigt att gå till skolan imorgon, som jag sa till Julia jag kommer säkert tänka påväg till skolan "vart fan är jag påväg?" Haha hade inte förvånat mig liksom. Vårat schema suger röv kan jag tala om för er. Idrott två dagar i rad direkt på morgonen, skjut mig någon!!! Idrott är det värsta jag vet . Men nian ska bli så jäkla bra har jag bestämt, kommer ju va lite sorligt när man går ut nian när man splittras från klassen. Så ja, nian ska bli as bra :) Och Hannah ska va så duktig och gå i skolan och inte vara hemma för små saker som jag har varit riktigt duktig på. Och vet ni vad hon ska göra mer? Hon ska plugga som bara den, haha söt jag är .
Nej men alltså, jag vill ha MYCKET bättre betyg. Så jag ska kämpa som bara den !

Börjar vid nio imorgon och slutar vid ett eller något sånt. Så en ganska chill dag ändå . Det som kommer bli jobbigast är ju att gå upp tidigt på morgonen! sommarlovet 2010 var bra faktiskt, slutade riktigt bra!



Kommentarer
Postat av: shiba

Hemma nu igen! :)

Allt bra med dig?

2010-08-24 @ 13:03:31
URL: http://shibaali.blogg.se/
Postat av: pinja

fin bild! :)

2010-08-24 @ 16:39:40
URL: http://piinja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0