Åh herregud !

Nu har jag precis duschat och sånt där, flätat håret så det ska bli lockigt. Gjorde det igår kväll också, men idag när jag tog ur flätorna så blev det fail så jag satte upp det i en toffs. Jag hatar och ha det, för jag passar verkligen inte i det, men ja ja man får ju variera lite då och då! :)

Jag har ju varit och dansat. Och det var sjukt jäkla svårt men ändå så himla roligt. Det var ju liksom en ny dansskola för mig, ny lärare och nytt folk i gruppen. Så jag var lite nervös faktiskt, visste ju inte om jag skulle vara as dålig jämfört med dom. Men alltså, jag var ju inte dåligare än dom det var bara det att jag inte är van det tempot. Fast okej, jag kan ju inte säga att jag var en utav dom bästa, vilket jag känt förr att jag varit men men jag måste ju utvecklas jag också. Va fan jag har dansat på ett sånt dåligt ställe förr, så det blev helt nytt för mig. Så jag pratade med min danslärare efteråt och sa att jag nog ska gå i en grupp på lägre nivå, men det tyckte hon verkligen inte! Så det kändes jäkligt skönt att höra faktiskt. När jag tänker efter så vet jag att jag kan så jävla mycket mer, men det var första gången och herregud så svårt det var. Men, jag ska aldrig ge upp. Finns inget roligare än att dansa ! Hon sa ju "Jätte bra" till mig flera gånger , så då kan jag ju inte varit så dålig! ;)
Men nästa gång ska jag verkligen ta i mera alltså ! Dans på onsdag igen, men då blir det Street. Vilket jag har svårare för fast ändå inte, men jag har med jazz i mig så det är ju därför!

Kul att jag fick skriva om det här två gånger för att datorn blev helt damp.
Men imorgon blir det ju skola, första lektionen idrott .. igen och ja jag kommer ha världensträningsvärk och somna på lektionen eller nått haha. Men efter skolan måste jag hem och städa, och se vad jag ska ha med mig för kläder till Kreta. Så ah jag måste börja packa lite smått nu !

Godnatt på mina fina läsare



Låten vi dansar till på Jazzfunken !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0