27 Augusti

Hej på mina fina läsare! :)
Tänkte att jag skulle blogga lite faktiskt. Just nu sitter jag och Tina här och gör ingenting typ.
Vi ska snart hem till mig så jag får äta lite. Vi har varit med Jacob också, han åkte hem nyss.
Så först när vi mötte honom så blev det ett jävla tjat om vart vi skulle va. Dom var vrånga och sa att vi skulle va hos mig, men jag var lika vrång och inte släppte in dom haha. Även fast dom stod i min hall och hade tagit av sig skorna. Trodde jag aldrig skulle kunna övertala dom att gå, men det är bara att säga "kom så går vi och köper cola" Så vi gick och köpte det sen så blev det hem till Tina. Så vi låg och kollade på Saw 2 och Saw 3 . Äckliga filmer det där, och man fattar typ ingenting . Haha inte jag iallafall!

Men vi hörs senare . Kram på er


Jo men den där kan man väl bjuda på då !

Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

fint hååår du har ! :D

2010-08-28 @ 15:24:39
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0