1 Augusti

Tjena bloggen !

Hur är det med er ? Jo men med mig är det toppen . Jag och Tina hade super kul igår kväll . Vi tog massa kort, ett fick ni se . Dom andra blev lite flummiga hehe . Fast har lite kort på min kamera vet dock inte om något blev bra eller inte. Men det får man se sen! :) Också senare på kvällen eller natten? Ah vet inte när det var riktigt , så prata vi med folk på skype. Det var lite små skoj :) Tror dock att dom tyckte vi var lite jobbiga, för jag och Tina pratade ju mycket med varandra. Så dom hörde nog oss hela tiden haha . Roligaste var när jag sa "FAN jag har ju en kissie näsa" Så sa Patrik typ "Ah nu har du det, och då får du leva med det" Så vi typ dog haha . Sen la vi oss och kolla på John Tucker must die , den filmen är grymt bra! Och vill ni höra en sak då? Jag somnade FÖRE Tina, hör ni hur det låter? FÖRE TINA. Det är så himla coolt ju, hon brukar ju somna as snabbt , men nej nu gjorde Hannah det.

Men nu håller vi på och gör oss i ordning, Tina står och borstar håret så gulligt så hihi . Sen drar vi nog hem till mig och dansar lite. Och ikväll ska vi vara med en sån saknad kille .Patrik! ♥ Ska bli grymt kul kan jag lova er.


Sa ja att jag och Tina hade riktigt kul igår? Ja .. det sa jag va ? :) Haha

Kommentarer
Postat av: M E T T E W I I K♥

sant! ;D

2010-08-01 @ 14:48:54
URL: http://mettews.blogg.se/
Postat av: The Price of love - Bloggdesign

med mig är det bra :) själv?

2010-08-01 @ 14:51:54
URL: http://thepriceoflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0